יום רביעי, 2 במאי 2012

חוסכים הם לא מפסידנים


מי מכם שקרא \ שמע את רוברט קיוסאקי בטח נתקל בפתגם שלו "חוסכים הם מפסידנים", אז זהו שהביטוי הזה חצי נכון, בחצי הנכון שלו, כבר דנו בפוסט הקודם - "מתחת לבלטות" – שאומר שאם אתה חוסך אבל לא עושה עם הכסף הזה כלום אתה מפסיד עליו . על החלק השני אני רוצה לדון בפוסט הזה.
  •        תחסכו:
תנסו לראות איך אתם יכולים לחסוך, או אם אתם יותר אוהבים לקרוא לזה להתקמצן אז תתקמצנו. כל גרוש שהצלחתם לחסוך שימו מיד בקופה כל שהיא וכל פעם שהיא תגיע לסכום מכובד תשקיעו את הכסף הזה. על בסיס הרעיון הזה נכתבו אפילו ספרים שלמים. הרעיון הוא מאוד פשוט: נגיד אתם רגילים ללכת פעם בשבוע למסעדה ולהוציא בה 100 שקל . תחליטו נגיד שמהיום אתם יוצאים רק פעם בשבועיים למסעדה, את הכסף שאתם לא מוציאים במסעדה תשימו בקופת החיסכון שלכם, כאילו שהוצאתם אותו במסעדה וכך לא תגעו בו כי הוא כאילו כבר לא אצלכם, כמובן שאסור לגעת בכסף שנמצא בקופת החיסכון אחרת לא עשינו בכל הסיפור הזה דבר.


המידע המובא באתר הינו לידע כללי בלבד ואין לראותו משום המלצה ו/או ייעוץ לגבי כדאיות ההשקעה בניירות ערך ו/או מכשירים פיננסי אחר. הדברים אינם מהווים תחליף לייעוץ ספציפי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, וכל העושה בהם שימוש עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד. לכותב אין רישיון ייעוץ או שיווק השקעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה