יום ראשון, 22 ביוני 2014

120$ למסחר ב Etoro

eToro נותנים לזמן מוגבל 20$ מתנה למסחר במניות, ובנוסף בונוס של 100$ על הפקדה של 100$

אני חזרתי לסחור שם לאחרונה ואני כרגע מעתיק את "SingamSurya".
הוא סוחר מאוד אגרסיבי אבל מראה תוצאות מרשימות במיוחד לאחרונה, אני מציע לא להעתיק יותר מהמינימום הנדרש מכל סוחר וזה נכון כמובן גם כלפיו.

אני מזכיר כמו תמיד שמסחר הוא עסק מסוכן ותמיד קיימת האפשרות להפסיד חלק או את כל הכסף.
וכרגיל אני לא אחראי לא על המבצע הזה של eToro ולא על הפסדים באם יהיו לכם.

לרשומות קודמות על eToro חפשו בבלוג או לחצו כאן

להרשמה לחצו כאן

המידע המובא באתר מציג את דעתו האישית של הכותב בלבד והינו לידע כללי בלבד ואין לראותו משום המלצה ו/או ייעוץ לגבי כדאיות ההשקעה בניירות ערך ו/או מכשיר פיננסי אחר. הדברים אינם מהווים תחליף לייעוץ ספציפי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, וכל העושה בהם שימוש עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד. לכותב אין רישיון ייעוץ או שיווק השקעות.

תגובה 1:

  1. היי עומר,

    לא רציתי לכתוב בeToro כדי לא להפליל את הבחורצ'יק, אבל SingamSurya פתח לי השקעה שהפסידה לי 5$.. :-1 (אבל אולי אם הייתי מכניס יותר כסף לתוכניות שלו זה היה רוויחי, בכל מקרה אני הפסקתי לעקוב\להעתיק אחריו.)

    מצד שני, הבחור
    RaffaeleRega מרוויח לי ממש סבבה. לא אחוזים בשמיים, אבל בינתיים כל עסקה שנפתחה לי ממנו נסגרה בTake Profit שלה. הייתי מופתע קצת שבאמת זה עובד.

    בנוסף, בדקתי גם את FCInvestor והוא מראה סימני רצינות של משקיע שיודע מה הוא עושה. הוא גרמני שהולך רק על השוק הגרמני GER30 וכו'. הכניסות שלו לEURUSD ממש לא יוצאות טוב, אבל השוק הגרמני שלו חזק - שווה לפחות לעשות עליו Follow.

    שאלה - אתה חושב שבסופו של דבר, אם כולם יעשו Copy אחד לשני, זה באופן עקרוני עושה בדיוק ההפך? הרי אם כולם מעתיקים ומצליחים, אז מאיפה בא הכסף? הרי כל הרעיון מגיע מכך שיש השקעות טובות ויש פחות, לא? אם כולם מצליחים, איפה הקאצ'?

    כמו עומר אני לא ממליץ לאף אחד להכנס לתחום בלי באמת להבין שיש מצב לאבד את כל הכסף. (אני שמתי את המינימום - 50$).

    השבמחק