יום שישי, 20 ביולי 2012

פתיחת חשבון בנק

לא מזמן התחלתי לעבוד ולכן החלטתי לבדוק האם כדאי לי לעבור חשבון בנק.

בקיצור בהשוואה הקצרה שערכתי בין הבנקים, ברוב הבנקים ניתן לקבל כיום מענק של עד 2100 שקלים תלוי בבנק ותלוי במשכורת החודשית שנכנסת וכמובן מותנה בכל מיני סעיפים כמו מינימום הוצאות בכרטיס אשראי או ביצוע כמות מינימום של פעולות בחשבון וכו ..

ניתן לקבל במקום המענק הלוואה של עד 30,000 גם כן תלוי בבנק ובסכום המשכרות הנכנסת כל חודש בתנאים שונים של עד 3 שנים ועד לללא ריבית וללא הצמדה.

לפי הברורים שעשיתי ההטבות הטובות ביותר הן בבנק מזרחי טפחות למעבירי משכורת של מעל 7000 ש"ח ליחיד או 10,000 לזוג (נטו כמובן) לחודש, ניתן לקבל מענק של עד 2100 ש"ח או הלוואה לשנתיים של עד 30,000 ש"ח ללא ריבית וללא הצמדה. כמובן שישנם תנאים מגבילים כמו מינימום של 8 פעולות בחשבון בחודש ועוד..
לפרטים נוספים: לחצו כאן

אפשרות טובה נוספת היא חשבון הפוך של בנק אגוד המקנה 3% ריבית לשנה עד לגובה המשכורת. גם כאן יש מינימום של 7000 ליחיד או 9000 לזוג. כרגע זו ריבית טובה לשנה אך באים הריביות שניתן לקבל בבנקים יעלו החשבון יהיה כדאיי פחות. כמובן שיש תנאים מגבילים כמו מינימום של הוצאה בכרטיס האשראי בכל חודש ועוד..
לפרטים נוספים: לחצו כאן

בנק נוסף שנותן תנאים דומים הוא בנק יהב, לפרטים נוספים לחצו כאן

אגב חשוב לציין שגם בסכומים נמוכים יותר (של 5000 ש"ח לחודש ומעלה) ניתן לקבל הטבות שונות בבנקים.
לפי הבדיקה שלי ההטבות שנותנים הבנקים הגדולים: לאומי, פועלים ודיסקונט לא מתקרבים להטבות של הבנקים האלה הקטנים יותר. (אגב אם איני טועה בנק מזרחי טפחות הפך להיות הבנק השלישי בגודלו במדינה ודיסקונט הפך להיות הרביעי כך שמזרחי אינו בנק קטן יותר)

כרגיל לכל הפרטים וההגבלות וההתחיבויות המדוייקים והמלאים פנו אל הבנקים, אני לא אחראי על טיב או אמיתות הנתונים, טל"ח.
כמובן שאישור המבצעים הוא באישור הבנקים בלבד.
ושוב חשוב לי להדגיש שאין לי קשר לאף אחד מהבנקים - פרט לדיסקונט ומזרחי טפחות, שהעברתי את חשבון העו"ש שלי מהראשון אל השני.

המידע המובא באתר הינו לידע כללי בלבד ואין לראותו משום המלצה ו/או ייעוץ לגבי כדאיות ההשקעה בניירות ערך ו/או מכשירים פיננסי אחר. הדברים אינם מהווים תחליף לייעוץ ספציפי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, וכל העושה בהם שימוש עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד. לכותב אין רישיון ייעוץ או שיווק השקעות.

תגובה 1:

  1. חשוב לציין שבמידה ומנהלים כמה חשבונות בנק בו זמנית מומלץ לעשות בדיקת חשבונות בנק פעם בזמן מה על מנת לוודא שנמצאים בתוכנית החסכון הטובה ביותר וכו'

    השבמחק