יום ראשון, 31 בדצמבר 2017

סיכום שנת 2017

השנה הזאת לא היתה מוצלחת במיוחד מבחינת השקעות, לא בגלל השקעות לא טובות, אלה פשוט כי כמעט ולא ביצעתי השקעות חדשות. להפך בעיקר פדיתי השקעות קימות.

ולכן במקום להתקרב ליעד שלי לכיוון המיליון הראשון התרחקתי ממנו קלות.

אם זאת, לזכותי יאמר, השנה נולד לי ילד ראשון ועם הילד נולדו הוצאות חדשות, כמו גן ב 3600 שקל לחודש שלא לדבר על אוכל, ביגוד וחיתולים.

ההשקעה החדשה היחידה שביצעתי השנה היא השקעה שניה שלי בקרן הגשמה.

מה שאני כן יכול לאמר על השנה מבחינת השקעות זה שמי שהשקיע בתחילת השנה במטבעות וירטואלים. לא ממש משנה איזה מטבע. עשה כסף, והרבה ממנו.

אני מאחל לעצמי שהשנה אוכל לשים יותר כסף בצד שלאחר מכן אוסיף אותו להשקעות קיימות או אשקיע אותו בהשקעות חדשות. וכמובן שההשקעות הנוכחיות ימשיכו להוכיח את עצמן.

נכון להיום אני עומד על 318,000 שקל בהשקעות וחסכונות, שזה קצת פחות משליש דרך .. בהצלחה בהמשך!


המידע המובא באתר מציג את דעתו האישית של הכותב בלבד והינו לידע כללי בלבד ואין לראותו משום המלצה ו/או ייעוץ לגבי כדאיות ההשקעה בניירות ערך ו/או מכשיר פיננסי אחר. הדברים אינם מהווים תחליף לייעוץ ספציפי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, וכל העושה בהם שימוש עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד. לכותב אין רישיון ייעוץ או שיווק השקעות.

תגובה 1:

  1. היי עומר, תודה על העדכונים השוטפים. אפשר בבקשה לדעת מה מתקדם אצלך עם ההלוואות החברתיות? במיוחד מסקרן אותי לדעת על טריא שמצהירים כי הפיזור שלהם מקסימלי אבל נותנים הלוואה של 25 אלף שקלים לללווה בודד על תיק של 80 אלף שקלים

    השבמחק