יום חמישי, 28 ביוני 2012

כסף קל

לפוסט הראשון שכתבתי בבלוג קיבלתי כתגובה שאלה: איך אפשר לעשות כסף ללא הון התחלתי ועל כן אני כותב את הפוסט הנוכחי.

למען ההגינות כל הקישורים\פרסומות שאני מפרסם בפוסט זה הם קישורים אשר יפנו אתכם לאתר להרשמה תחתי. עם זאת חשוב לי להדגיש שאני לא קשור לאף אחד מהאתרים הללו ואיני מתחייב על קבלת הכספים מאף אחד מהאתרים. אתם כמובן מוזמנים לחפש בגוגל: "כסף קל" או "כסף קל באינטרנט" וכו..

בחיפוש מהיר בגוגל מוצאים אתרים רבים שמפרסמים שעבור כמה דקות ביום של קריאת אימיילים (דואר אלקטרוני) או צפייה בפרסומות או מענה על סקרים אפשר לעשות כסף בקלות.

את האמת אני לא כל כך מתחבר לרעיון הזה מכיוון שאני מעדיף את הרעיון שאומר כיצד ניתן להרוויח כסף על כסף שכבר הרווחת או במילים אחרות איך אפשר שהכסף שלך יעשה עוד כסף בשבילך. עם זאת, אולי, כהכנסה פסיבית של אנשים הרשומים תחתיך אולי יש פה עניין כל שהוא. בכדי באמת שכלכלית הסיפור הזה יהיה שווה משהו עליכם לרשום תחתיכם כמה שיותר אנשים.

מבחינת רעיון, הרעיון הוא שעבור קריאת אימיילים - פעולה שרובנו עושים גם כך כל יום נקבל כמה אגורות, נשמע מבטיח, הבעיה היא שבמציאות זה לוקח הרבה זמן להגיע לסכומים נכבדים ובכל זאת מדובר על זמן שמתבזבז.
נקודה נחמדה היא שבחלק מהאתרים ניתן לתרום את התשלום.

קישורים לאתרים רלוונטים:


PureCash.co.il כסף באינטרנט

להרוויח כסף באינטרנט

עם זאת ישנם סקרים שניתן לענות עליהם שאומנם לוקחים יותר זמן אך התגמול הוא גבוה יותר גם כן.

קישורים לאתרים רלוונטים:


בנוסף מצאתי שני אתרים שמאפשרים לקבל תשלום כמעט על כל דבר:

  • התקנה של תוכנות
  • צפיה בפרסומות
  • צפיה בווידאו
  • משחקים ברשת
  • קניות
  • הפניות
  • וכו..


make money





המידע המובא באתר הינו לידע כללי בלבד ואין לראותו משום המלצה ו/או ייעוץ לגבי כדאיות ההשקעה בניירות ערך ו/או מכשירים פיננסי אחר. הדברים אינם מהווים תחליף לייעוץ ספציפי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, וכל העושה בהם שימוש עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד. לכותב אין רישיון ייעוץ או שיווק השקעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה